* * * Objednejte do 13.12. 9:00 a Vaši objednávku expedujeme 17.-18.12. (samostatné hrníčky i dříve). Více o termínech v DOPRAVA A PLATBA * * *

Doprava, platba a termín zpracování

Termíny zpracování objednávek před vánočními svátky:

uhrazeno do 11.12. 9:00 - expedice 16.-17.12.2019

uhrazeno do 13.12. 9:00 - expedice 16.-18.12.2019

uhrazeno do 16.12. 7:00 - expedice do 19.12.2019

Vyhrazujeme si právo kdykoli zrušit příjem objednávek, které budou zpracovány do vánoc. O ukončení příjmu objednávek budete informováni pomocí červené lišty v horní části eshopu.

Pokud Vám nevadí rozdělení objednávky (hrníčky je možné poslat za 1-3 dní), tak nám napište do objednávky info, že můžeme "rozdělit objednávku". Druhé poštovné zaplatíme my. Toto platí hlavně u objednávek uhrazených po termínu 16.12. 7:00 kdy již nebudeme zpracovávat objednávky s fotografiemi, obrazy, aj... ale hrníčky ještě vyrobíme.

Termín zpracování objednávky

- je počítán od data úhrady.

- liší se podle produktů v objednávce

 

digitální záběry 1-2 prac.dny

stojánky a rámečky 1-3 prac. dny*

hrníčky, puzzle a podložky pod myš 2-5 prc. dní*

fotografie, plakáty a textilní zboží 5-9 prac. dní*

obrazy 7-11 prac.dní*

* +2 pracovní dny na přípravu a zabalení objednávky

Způsoby doručení.

Dopravu zboží v rámci České republiky zajišťujeme následujícím způsobem.

 

 

 


Menší zásilky zasíláme jako Doporučený dopis:

Nákup do   500 Kč - 49 Kč (včetně balného)

Nákup nad 501 Kč – ZDARMA

Větší zásilky zasíláme jako Balík do ruky ( hrníčky, plátna, plakáty ..... aj.)

Nákup do 1200 Kč - 99 Kč (včetně balného)

Nákup nad 1201 Kč – ZDARMA

Objemné zásilky zasíláme jako Balík do ruky (velké obrazy a rámy)

Nákup do 2500 Kč je za 149 Kč (poštovné + balného)

Nákup nad 2501 Kč – ZDARMA

 

Osobní odběr Brno*: - ZDARMA

V případě zájmu o zaslání zásilky do zahraničí, nás prosím kontaktujte na tel. 541248942 nebo emailem dodelavky@photodienst.cz

Otevírací dobu pro odobní odběry a adresu najdete zde...

Po zkompletování objednávky bude kupující emailem informován o možnosti jejího vyzvednutí.

Jak mohu platit?

Online platby přes GoPay

 


Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je

provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje Vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem internetovém bankovnictví.

Průběh platby bankovním převodem

V nabídce platební brány zvolíte Vaši banku a volbu potvrdíte kliknutím na tlačítko Internetové bankovnictví. Po přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví Vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.

Platební údaje si můžte zobrazit kliknutím na platební metodu Jiná banka a jejím potvrzením. Zobrazí se Vám číslo účtu, variabilní symbol a částka.

Průběh platby kartou

V nabídce platební brány zvolíte platbu Platební kartou. Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Následně budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

-  číslo platební karty
-  datum ukončení platnosti karty
-  CVV/CVC – se nachází na zadní straně vaší platební karty vpravo v bílém podpisovém proužku a jedná se vždy o poslední 3 číslice v případě VISA a MasterCard

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

DŮLEŽITÉ: Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.

Jak postupovat v případě problémů?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

-  Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
-  Na Vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
-  Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
-  Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.

Pokud netrváte na tomto způsobu platby, můžete si jej jednoduše změnit prostřednictvím odkazu v mailu, který od nás obdržíte - po jeho rozliknutí se vám nabídne kompletní nabídka plateb, kde si můžete vybrat jiný způsob.

Akční nabídka produktů

Karta č.

Hrníček PANORAMA

skladem
od 179 Kč od 199 Kč
array(1) { ["Id"]=> string(4) "demo" }