Doprava, platba a termín zpracování

Termín zpracování je počítán od data úhrady.

Digitální záběry: 1 - 2 pracovní dny.
Fotografie, hrnky, obrazy, svíčky: 3 - 8 pracovních dní
Ostatní produkty: 5-12 pracovních dní

NOVINKA: Expresní zpracování objednávky za 149 Kč je možné zvolit jen v případě, že máte v košíku pouze produkty, které je možné vyrobit expresně. Objednávka bude připravena k odeslání do 2 pracovních dní od uhrazení.

Způsoby doručení.

Logo Česká pošta Logo Zásilkovny

Doprava zboží Česká republika:

Zásilkovna 69 Kč
Doporučený dopis 69 Kč.
Balík do ruky 129 Kč.
Nadrozměrné zásilky obrazů a rámů s nutností použití pevných krabic k balení 149 Kč.

Doprava zboží na Slovensko:
Zásilkovna 89 Kč


Nákup nad 999 Kč p
oštovné ZDARMA

Osobní odběr Brno: Cejl 817/105, 60200 Brno. Více zde...

Po zkompletování objednávky bude kupující informován  e-mailem o možnosti jejího vyzvednutí.

DOBÍRKU nemáme v nabídce.


NOVINKA: Pojištění zásilky za 19 Kč. V případě ztráty, poškození nebo nedoručení zásilky bude poškozené nebo nedodané zboží vyrobeno v co nejkratším termínu a znova odesláno na Vaši adresu. V případě, že ztracený balík nakonec přijde, tak druhý balíček je nutné odmítnout. 2x


Jak mohu platit?

Online platby přes GoPay

 


Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje Vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem internetovém bankovnictví.

Průběh platby bankovním převodem

V nabídce platební brány zvolíte Vaši banku a volbu potvrdíte kliknutím na tlačítko Internetové bankovnictví. Po přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví Vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.

Platební údaje si můžte zobrazit kliknutím na platební metodu Jiná banka a jejím potvrzením. Zobrazí se Vám číslo účtu, variabilní symbol a částka.

Průběh platby kartou

V nabídce platební brány zvolíte platbu Platební kartou. Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Následně budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

-  číslo platební karty
-  datum ukončení platnosti karty
-  CVV/CVC – se nachází na zadní straně vaší platební karty vpravo v bílém podpisovém proužku a jedná se vždy o poslední 3 číslice v případě VISA a MasterCard

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

DŮLEŽITÉ: Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.

Jak postupovat v případě problémů?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

-  Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
-  Na Vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
-  Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
-  Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.

Pokud netrváte na tomto způsobu platby, můžete si jej jednoduše změnit prostřednictvím odkazu v mailu, který od nás obdržíte - po jeho rozliknutí se vám nabídne kompletní nabídka plateb, kde si můžete vybrat jiný způsob.