Nejčastější otázky zákazníků

1. Jak si mohu přiobjednat fotografie?
2. Co když nemám přihlašovací kartičku?
3. Proč se mi zobrazuje pouze jedna fotografie, když jsme jich v MŠ/ZŠ dostali více?
4. Dodáváte zboží na dobírku?
5. Jak mám postupovat, jestliže mi moje objednávka nebyla doručena?
6. Jak budu informován o stavu mé objednávky?
7. Mohu mou objednávku zrušit nebo změnit?
8. Jak zjistím, že jste mou objednávku předali poště k doručení?
9. Proč je na fotkách v eshopu vaše logo? A bude i na vyrobených produktech?
10. Jak dlouho po fotografování si mohu fotografii přiobjednat?
11. Proč je má fotka ve všech předmětech rozmazaná?

1. Jak si mohu přiobjednat fotografie?

Součástí každé série fotografií jsou přiobjednávkové kartičky. Každá fotografie má svůj speciální kód a proto má také vlastní kartičku.

 

 

 

 

 

 


Pokud si chcete objednat produkt s fotografií a ještě jste fotografii nepřidávali, klikněte na text upravit moje fotografie, který naleznete pod ukázkovými fotografiemi vlevo nahoře. Vložit můžete kódy z kartiček nebo i vlastní foto.

Objednání produktu je vždy v následujícím pořadí:
- výběr produktu
- výběr designu nebo šablony
- výběr, vycentrování fotografií v produktu
- napsání textu na produkt, pokud to design dovoluje
- výběr varianty produktu (barva hrníčku, velikost produktu, aj...)
- vložení do košíku
- v košíku zvolíte způsob doručení 
- v druhém kroku košíku zadáte adresu a případnou poznámku pro nás
- potvrzením objednávky budete přesměrováni na platební bránu GoPay kde zvolíte způsob úhrady

 

2. Co když nemám přihlašovací kartičku?

Pokud nemáte fotografie ze školy tak můžete objednat produkty s vlastní fotografií

Pokud jste se fotili a nemáte přihlašovací kartičku s číslem zakázky a kódem fotografie, najdete pět-šestimístné číslo zakázky a osmimístný kód fotografie na zadní straně tištěné fotografie v následujícím formátu:

Copyright (c) Photodienst Brno s.r.o.

<ČÍSLO ZAKÁZKY-X KÓD FOTOGRAFIE>X XX XXX X X X

V případě že nemáte ani číslo na zadní straně, kontaktujte nás emailem na dodelavky@photodienst.cz a pošlete ofocenou fotografii v příloze a adresu školy.

3. Proč se mi zobrazuje pouze jedna fotografie, když jsme jich v MŠ/ZŠ dostali více?
Každá fotografie má svůj vlastní kód a jednotlivé fotografie portrétu a celé postavy spolu nejsou provázány. Je potřeba si je postupně přidat pod účet, dle kódů uvedených na přihlašovacích kartičkách nebo ze zadní strany tištěných fotografií.

4. Dodáváte zboží na na dobírku?
Bohužel tuto možnost nemáme v naší nabídce a není možné ji požadovat. Zboží, které nabízíme je zakázkové povahy a vyrábíme jej speciálně pro Vás. Proto požadujeme platbu vždy předem.

5. Jak mám postupovat, jestliže mi moje objednávka nebyla doručena?
Pokud Vám Česká pošta nedoručí zásilku do tří pracovních dní od odeslání a ani nenajdete v poštovní schránce oznámení o uložení zásilky, vyhledejte prosím email s odkazem na sledování zásilky nebo se informujte přímo na příslušné poště o stavu dodání Vaší zásilky.

6. Jak budu informován o stavu mé objednávky?
O stavu objednávky Vás informujeme prostřednictvím informačních e-mailů.
První Vám bude zaslán, potvrdíte-li objednávku v košíku.

Druhý obdržíte, jakmile obdržíme platbu na náš účet. V emailu také posíláme fakturu k přijaté platbě.

Třetí Vám přijde ihned po vyexpedování objednávky*.
* V případě předání zásilky dopravci najdete v emailu také číslo pro sledování zásilek (Track&Trace). Pokud jste si zvolili osobní odběr, obdržíte informativní email s naší adresou a odkazem na otevírací dobu.

7. Mohu mou objednávku zrušit nebo změnit?
Vaši objednávku můžete zrušit nebo změnit jen do chvíle, kdy ještě nebyla uhrazena a tedy předána do výroby. Pokud si přejete svou objednávku zrušit i přes to, že už ji máte zaplacenou, informujte nás o tom neprodleně na tel. čísle 541 248 942 nebo prostřednictvím e-mailu dodelavky@photodienst.cz. Pokud není objednávka odeslaná do laboratoře, nebude účtován žádný storno poplatek. V opačném případě může být od vrácené částky odečtena částka výrobních nákladů.

Doplnění objednávky o další produkty je možné, ale jen pokud již není objednávka připravená k expedici.

8. Jak zjistím, že jste mou objednávku předali poště k doručení?
Každá objednávka má po vyexpedování vygenerován informační email, který Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Tato zpráva Vás informuje i o podacím čísle, pod kterým byla objednávka odeslána.

9. Proč je na fotkách v eshopu vaše logo? A bude i na vyrobených produktech?
Fotografie, které jsou na eshopu zobrazovány, jsou pouze zmenšené náhledy, které jsou navíc opatřeny tzv. vodoznakem. 
Tyto zmenšené fotografie se používají u všech akcí, které na eshopu provádíte.
Pokud si objednáte nějaký produkt, bude k výrobě samozřejmě použita fotografie originální bez vodoznaku, ale se všemi úpravami, které jste na fotografii provedli.

10. Jak dlouho po fotografování si mohu fotografii přiobjednat
Datum smazání najdete na přihlašovací kartičce. Fotografie uchováváme cca 4 měsíce od pořízení záběru (doba se může měnit). Pokud si fotografie v tomto období přihlásíte pod svůj účet, tak nebudou smazány. V některých případech může být zakázka smazána dříve, např. pokud škola zažádá o smazání z důvodu GDPR. V tomto případě nejsme schopni termín 4 měsíců dodržet.

11. Proč se fotografie v detailu dárkových předmětů zobrazuje rozmazaná, i když jsme ji ve škole dostali ostrou?
Aby bylo zobrazování stránek rychlé, musíme používat pouze náhledy fotografií. Na objednaný produkt ale bude samozřejmě použita fotografie v plné kvalitě.