*** obj. hrníčků a fotek zaplacených do 14.12. 10:00 pošleme 19. - 20.12. *** Produkty u kterých negarantujeme expedici do Vánoc jsme označili červeně textem - Dodání leden 2019

Nejčastější otázky

Upozorňujeme, že eshop není přizpůsoben pro mobilní telefony a tablety.

Pokud se Vám stránka našeho internetového obchodu nezobrazuje správně či se Vám nedaří objednat zboží, vložit produkt do košíku nebo vycentrovat fotografii, je nutné si nainstalovat novější verzi Vašeho prohlížeče. Děkujeme.

Stáhnout nejpoužívanější prohlížeče:
Google Chrome
Internet Explorer
Mozilla Firefox
Opera

1. Jak si mohu přiobjednat fotografie?
2. Co když nemám přihlašovací kartičku?
3. Proč se mi zobrazuje pouze jedna fotografie, když jsme jich v MŠ/ZŠ dostali více?
4. Dodáváte zboží na dobírku?
5. Jak mám postupovat, jestliže mi moje objednávka nebyla doručena?
6. Jak budu informován o stavu mé objednávky?
7. Mohu mou objednávku zrušit nebo změnit?
8. Jak zjistím, že jste mou objednávku předali poště k doručení?
9. Proč je na fotkách v eshopu vaše logo? A bude i na vyrobených produktech?
10. Jak dlouho po fotografování si mohu fotografii přiobjednat?
11. Proč je má fotka ve všech předmětech rozmazaná?

1. Jak si mohu přiobjednat fotografie?

Součástí každé série fotografií jsou přiobjednávkové kartičky. Každá fotografie má svůj speciální kód a proto má také vlastní kartičku.

 

 

 

 

 

 


Na úvodní stránce našeho internetového obchodu www.photodienst.cz naleznete dvě kolonky pro vyplnění. První kolonka slouží pro vyplnění čísla zakázky a pro vyplnění kódu fotografie. Po vyplnění údajů a jejich potvrzení budete přesměrování na eshop a zadaná fotografie se Vám zobrazí v nabízených produktech.

Pro zpřístupnění možnosti vložit zboží do košíku je potřeba se přihlásit/registrovat pomocí emailové adresy a hesla.

Proč emailovou adresu? Emailovou adresu je nutné vyplnit z důvodu vytvoření Vašeho vlastního účtu. Po přidání fotografií pod Váš účet již není možné fotografie přiřadit k jinému účtu a v tom případě jsou Vaše fotografie v bezpečí. Emailová adresa není poskytována třetím osobám a slouží pouze pro komunikaci s Vámi. Obchodní sdělení jsou na Váš email zasílány jen v případě Vašeho souhlasu a lze se kdykoliv odhlásit.

2. Co když nemám přihlašovací kartičku?

Pokud nemáte přihlašovací kartičku s číslem zakázky a kódem fotografie, najdete pětimístné číslo zakázky a osmimístný kód fotografie ze zadní strany tištěné fotografie v následujícím formátu:

Copyright (c) Photodienst Brno s.r.o.
<ČÍSLO ZAKÁZKY-X KÓD FOTOGRAFIE>X XX XXX X X X

3. Proč se mi zobrazuje pouze jedna fotografie, když jsme jich v MŠ/ZŠ dostali více?
Každá fotografie má svůj vlastní kód a jednotlivé fotografie portrétu a celé postavy spolu nejsou provázány. Je potřeba si je postupně přidat pod účet, dle kódů uvedených na přihlašovacích kartičkách nebo ze zadní strany tištěných fotografií.

4. Dodáváte zboží na na dobírku?
Bohužel tuto možnost nemáme v naší nabídce a není možné ji požadovat. Zboží, které nabízíme je zakázkové povahy a vyrábíme jej speciálně pro Vás. Proto požadujeme platbu vždy předem.

5. Jak mám postupovat, jestliže mi moje objednávka nebyla doručena?
Pokud Vám Česká pošta nedoručí zásilku do druhého pracovního dne od odeslání a ani nenajdete v poštovní schránce oznámení o uložení zásilky, informujte se prosím přímo na příslušné poště o stavu dodání Vaší zásilky. Číslo zásilky najdete v informačním emailu, který jsme Vám odeslali v den expedice.

6. Jak budu informován o stavu mé objednávky?
O stavu objednávky Vás informujeme prostřednictvím informačních e-mailů.
První Vám bude zaslán, potvrdíte-li objednávku v košíku.
Druhý obdržíte, jakmile obdržíme platbu na náš účet.
Třetí Vám přijde ihned po vyexpedování objednávky*.
* V případě předání zásilky dopravci najdete v emailu také číslo pro sledování zásilek (Track&Trace). Pokud jste si zvolili osobní odběr, obdržíte informativní email s naší adresou, otevírací dobou a stručným popisem jak se k nám dostanete. 
Stav Vaší objednávky můžete také sledovat po přihlášení na svém účtu na adrese www.photodienst.cz/eshop.

7. Mohu mou objednávku zrušit nebo změnit?
Vaši objednávku můžete zrušit nebo změnit jen do chvíle, kdy ještě nebyla uhrazena a tedy předána do výroby. Pokud si přejete svou objednávku zrušit i přes to, že už ji máte zaplacenou, informujte nás o tom neprodleně na tel. čísle 541 248 942 nebo prostřednictvím e-mailu dodelavky@photodienst.cz. Pokud není objednávka odeslaná do laboratoře, nebude účtován žádný storno poplatek. V opačném případě může být od vrácené částky odečtena částka výrobních nákladů.

Doplnění objednávky o další produkty je možné, ale jen pokud již není objednávka vyexpedovaná.

8. Jak zjistím, že jste mou objednávku předali poště k doručení?
Každá objednávka má po vyexpedování vygenerován informační email, který Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Tato zpráva Vás informuje i o podacím čísle, pod kterým byla objednávka odeslána.

9. Proč je na fotkách v eshopu vaše logo? A bude i na vyrobených produktech?
Fotografie, které jsou na eshopu zobrazovány, jsou pouze zmenšené náhledy, které jsou navíc opatřeny tzv. vodoznakem. 
Tyto zmenšené fotografie se používají u všech akcí, které na eshopu provádíte.
Pokud si objednáte nějaký produkt, bude k výrobě samozřejmě použita fotografie originální bez vodoznaku, ale se všemi úpravami, které jste na fotografii provedli.

10. Jak dlouho po fotografování si mohu fotografii přiobjednat
Datum smazání najdete na přihlašovací kartičce. Fotografie uchováváme cca 4 měsíce od pořízení záběru. Pokud si fotografie v tomto období přihlásíte pod svůj účet, tak nebudou smazány.

11. Proč se fotografie v detailu dárkových předmětů zobrazuje rozmazaná, i když jsme ji ve škole dostali ostrou? Aby bylo zobrazování stránek rychlé, musíme používat pouze náhledy fotografií. Na objednaný produkt ale bude samozřejmě použita fotografie v plné kvalitě.

Akční nabídka produktů

Karta č.

Narozeninový kalendář

skladem
79 Kč 90 Kč
Karta č.

Kalendář stolní 2019

skladem
69 Kč 89 Kč
Karta č.

Sněhulák a dárky

skladem
od 29 Kč od 34 Kč